חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

חדרי נוער 

חדרי נוער ניתן לעצב במספר דרכים. כדאי מאוד שלא רק ההורים יהיו אחראיים על העיצוב של חדרי נוער אלא גם בני הנוער או הילדים, שהם לרוב מבוגרים מספיק, על מנת לקבל גם הם החלטות בנוגע לעיצוב החדר שלהם. להורים מסויימים ולילדים מסויימים המשימה של שיתוף פעולה בעת עיצוב חדרי נוער יכולה להיות משימה קשה אשר תעורר לא מעט חילוקי דעות ואף ויכוחים. עם זאת, בעזרת הקשבה הדדית ובעזרת סבלנות הורים וילדיהם יכולים להגיע יחד אל עמק השווה ולעצב יחד, לשביעות רצון שניהם, חדרי נוער שיימצאו חן בעיניהם. לצורך המשימה של עיצוב חדרי נוער ניתן להעזר גם במעצבי פנים. יש כמובן לשים לב שהטעם של ההורים ושל מעצבי הפנים הוא דומה פחות או יותר ושההורים וילדיהם יכולים להסביר בצורה ברורה למעצב הפנים כיצד הם רוצים שהחדר ייראה בסוף תהליך העיצוב. אם אין הבנה ואין כימיה בין הלקוחות לבין מעצב פנים רוב הסיכויים שתהליך העבודה לא יהיה פורה ואף יכול להיות כי התוצאה הסופית של חדרי הנוער לא תהיה משביעת רצון.

חדרי נוער ניתן לעצב בין היתר על ידי בחירה נכונה של רהיטים. חשוב לבחור רהיטים אשר משתלבים זה עם זה מבחינת המראה החיצוני שלהם, מבחינת הצבעים שלהם ומבחינת חומרי הגלם מהם הם עשויים. כמו כן, מלבד המראה החיצוני בעת קנייה של רהיטים עבור חדרי נוער יש לשים לב כי הרהיטים עשויים מאיכות טובה וכי הם עמידים.

חדרי נוער ניתן לעצב גם על ידי בחירה של צבע לקירות. חשוב שהצבע ישתלב עם העיצוב של החדר כולו. כמו כן, לא כדאי לצבוע את הקירות של חדרי נוער בצבעים אשר יכולים להמאס לאחר זמן קצר, כמו למשל צבעים שונים של צהוב או ירוק. על מנת ליצור עיצוב מעניין ניתן למשל לצבוע רק קיר אחד בחדר בצבע עז בשביל הגיוון בעיצוב של חדרי נוער.