חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

עיצוב חדרי נוער

 עיצוב חדרי נוער כדאי מאוד לעשות יחד עם הילדים אשר נמצאים בגיל ההתבגרות או על סף גיל ההתבגרות. בגיל זה בדרך כלל הטעמים שלהם כבר מגובשים והם יודעים להגיד כיצד הם רוצים שחדרם הפרטי ייראה. לא פעם החדר שלהם הוא המקום אליו הם מזמינים חברים והוא המקום אליו הם הולכים כאשר הם רוצים להיות לבדם. לכן, עיצוב חדרי נוער, בניגוד לעיצוב חדרים עבור ילדים צעירים יותר, לא צריכה להיות משימה אך ורק של ההורים אלא משימה משותפת של ההורים ושל ילדיהם יחד. עיצוב משותף של חדרי נוער יכול אפילו לעזור לבני הנוער להתקרב להוריהם בצורה ניכרת ויכול לעזור להורים להכיר טוב יותר את ילדיהם ואת הטעמים השונים שלהם.

עיצוב חדרי נוער לא חייב להיות דבר יקר כל כך אם מנסים לחסוך בתקציב. למשל, ניתן לעצב חדרי נוער על ידי קנייה של רהיטים אותם מרכיבים לבד או לקנות רהיטים יד שנייה עבור חדרי נוער. ישנם אף רהיטים אשר ניתן להשתמש בהם מתקופה מוקדמת יותר של הילדות ולא לזרוק אותם מייד. אם קונים רהיטים חדשים עבור חדרי נוער ניתן למכור את הרהיטים הישנים ובכך לכסות במעט את ההוצאות.

עיצוב חדרי נוער ניתן לעשות במגוון דרכים. חשוב מאוד, כאמור לעיל, שבני הנוער יהיו חלק מעיצוב החדר שלהם על מנת שהם יאהבו את התוצאה הסופית, משום שאחרי הכל מדובר בחדר האישי שלהם. למשל, ניתן לבצע עיצוב חדרי נוער מסביב לתחביב מסויים של הנער או הנערה, למשל כדורסל, ספורט או סוסים, או לבצע עיצוב חדרי נוער בעזרת שימוש בצבעים מעניינים לקירות ובעזרת רהיטים מדליקים. ניתן אף לשאוב השראה מקטלוגים שונים של עיצוב פנים ומחדרי תצוגה של חנויות רהיטים אשר לא פעם מציגים בצורה נהדרת עיצובים שונים של חדרי נוער ונותנים השראה בנוגע לדרך אשר באמצעותה כדאי לבצע עיצוב חדרי נוער.

היום ישנו מבחר עשיר של מיטות המיועדות לבני נוער המשלבות מזרונים איכועיים כמו לדוגמא מזרון מלטקס שנחשב לנוח ואיכותי בזכות חומרי הלטקס, או מיטה מתכווננת עם מנגנון אוטומאטי וקפיצים לנוחות מירבית ויכולת לכוון את הזווית ורמת הנוחות במיטה.