חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

מיטות נוער 

מיטות נוער כדאי לבחור על פי כמה קריטריונים. יש לשים לב לכל הקריטריונים באתר www.h-designers.co.il כאשר מגיעים לבחור מיטות נוער ולא לבחור את המיטות על פי קריטריון אחד בלבד. זוהי ככל הנראה השיטה הטובה והחכמה ביותר לקנייה נבונה של מיטות נוער.

מיטות נוער יש לקנות בראש ובראשונה על פי איכות ונוחות המזרון שלהן. לרוב מיטות נוער, בניגוד למיטות אחרות, נמכרות באופן מובנה יחד עם מזרון, זאת אומרת המזרון הוא ממש חלק בלתי נפרד מהמיטה. חשוב מאוד שהנער או הנערה עבורם קונים מיטות נוער ישכבו על המיטה ויחליטו האם המזרון נוח להם והאם המיטה מספיקה עבורם. למשל, יש לשים לב שהמיטה אינה צרה מדי עבורם או שהמזרון אינו נוקשה מדי או לחלופין רך מדי עבורם.

מיטות נוער יש לקנות, לאחר שבודקים שהן אכן נוחות, על ידי האיכות שלהן ועל ידי בדיקה של האיכות של חומרי הגלם אשר מהם עשויות אותן מיטות נוער. למשל, כאשר קונים מיטות נוער באיכות נמוכה מאוד יש לקחת בחשבון כי בהחלט יכול להיווצר מצב בו מיטות אלו לא יחזיקו מעמד זמן ממושך ובו הן יתפרקו או יהרסו לאחר זמן לא רב. אם רוצים לקנות מיטות נוער שיחזיקו מעמד, גם לאורך שנים רבות, בהחלט יש להקפיד לקנות אותן מיצרנים בעלי מוניטין טוב ויש להקפיד לשים לב לאיכות חומרי הגלם, כפי שנאמר לעיל.

מיטות נוער יש לקנות לפי העיצוב שלהן ולפי הצבעים שלהן. כדאי להתאים את הצבא ואת העיצוב של מיטות נוער לצבע ולעיצוב החיצוני של החדר בו אמורים להציב את אותן המיטות. חשוב לשים לב לכך על מנת לא לבחור מיטות ירוקות עבור חדר אשר מעוצב כולו בורוד. חשוב שהמיטה תשתלב עם העיצוב של חדרי ילדים כולו ולא תראה כאילו היא לא קשורה אליו כלל.