חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

ארונות ילדים 

ארונות לחדרי ילדים כדאי לקנות תוך כדי תשומת לב לכמה קריטריונים שונים. הקריטריון הראשון שיש לשים אליו לב הוא לקנות ארונות ילדים לפי הגודל שלהם. כאשר קונים ארונות עבור חדרי ילדים יש לחשוב: האם הארון אמור לשמש רק ילד אחד או כמה ילדים? האם הארון אמור לשמש גם כחלל אחסון עבור המשפחה כולה או שהוא אמור לשמש רק עבור הילד? לפי השאלות האלו יהיה קל יותר לבחור ארונות ילדים בגודל המתאים. מצד אחד כדאי לקנות ארונות ילדים מרווחים מספיק שיהיה ניתן לאחסן בהם את כל בגדיו ונעליו של הילדים ומצד שני לא כדאי לקנות ארונות ילדים גדולים מדי אשר בעיקר יתפסו מקום בחדר הילדים ויקטינו את החלל הפנוי בו. אם לא משתמשים בכל חלל האחסון של הארון אין טעם לקנות ארון גדול.

ארונות ילדים כדאי לקנות כמובן גם לפי המראה החיצוני שלהם. חשוב לקנות ארונות ילדים אשר יתאימו בעיצוב שלהם לעיצוב הכולל של חדר הילדים. למשל, אם חדר הילדים כולו מעוצב בצבעים של כחול חשוב לבחור ארון ילדים שאף הוא בצבע כחול או לחלופין בצבע אשר משתלב עם צבעים כחולים, כמו למשל ארון בצבע חום או בצבע לבן. לא כדאי לקנות עבור חדר כזה ארונות ילדים בצבעים ירוקים או בצבעים אדומים.

ארונות ילדים כדאי לבחור גם לפי הנוחות שלהם. כדאי לקנות ארונות ילדים שמצד אחד יש בהם די מדפים ויש בהם גם מתלה עליו ניתן להניח את הבגדים המגוהצים של הילד או של הילדה. לרוב ארונות ילדים משמשים את הילדים גם בגיל ההתבגרות, ולכן יש לקחת נקודה זו בחשבון הן מבחינת הסידור הפנימי של ארונות ילדים והן מבחינת המראה החיצוני של ארונות ילדים. מלבד זאת יש כמובן לשים לב לקריטריונים של איכות חומרי הגלם ושל איכות הבנייה וכמו גם לקריטריון המחיר בעת קניית ארונות ילדים.