חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

מיטות ילדים

 מיטות לחדרי ילדים חשוב מאוד שיהיו נוחות ככל האפשר על מנת למנוע כאבי גב ואי נוחות לילדים. כאשר קונים מיטות ילדים, אם כן, הדבר הראשון שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא הנוחות של מיטות אלו. לאחר מכן יש לשים לב לאיכות הבנייה ולאיכות חומרי הגלם של המיטות. אם רוצים כי מיטת ילדים תחזיק מעמד שנים ארוכות מבלי שהיא תיהרס ומבלי שהיא תסבול מבלאי גדול חשוב לקנות מיטה באיכות גבוהה ככל האפשר. לאחר מכן יש כמובן לשים לב למחיר של מיטות ילדים. ניתן לבצע השוואת מחירים בין כמה חנויות רהיטים שונים, דבר אשר ניתן לעשות אותו גם באמצעות אתרים המציעים השוואות מחירים ברשת האינטרנט, וכך לבדוק אילו חנויות רהיטים מציעות מיטות ילדים במחירים משתלמים יותר או פחות. לאחר בדיקת המחירים הדבר האחרון שיש לשים לב אליו בעת קניית מיטות ילדים הוא העיצוב החיצוני של מיטות אלו. חשוב לקנות מיטות ילדים בעיצוב שיתאימו לחדר הילדים כולו.

מיטות ילדים יכולות להיות מיטות קומותיים. זהו פתרון מעולה אם שני ילדים ישנים יחד בחדר השינה או עבור שני תאומים. במיוחד כאשר הילדים צעירים יותר הם לא פעם נהנים לישון יחד במיטות קומותיים. כמובן שכל הקריטריונים אשר הוזכרו לעיל לבחירת מיטות ילדים נכונות גם כאשר בוחרים מיטות קומותיים עבור חדר הילדים.

מיטות ילדים הן לא פעם מיטות נפתחות אשר ניתן לשלוף מהן בקלות מיטה נוספת. זהו פתרון נפלא לילדים אשר לעתים  קרובות מתארחים אצלם חברים. בדרך כלל כאשר המיטה מקופלת היא אינה תופסת מקום גדול יותר בחדר מאשר מיטת ילדים רגילה ורק בעת הצורך ניתן להרחיב את המיטה החוצה. יש לבדוק כי המיטה הנוספת אכן נשלפת החוצה בקלות מתוך מיטת הילדים. לפי כל הקריטריונים שהוזכרו למעלה ניתן לבחור בצורה מצויינת מיטות ילדים.