חדרי ילדים | חדרי ילדים בהתאמה אישית | חדרי תינוקות | חדרי נוער | ארונות ילדים | מיטות נוער | עיצוב חדרי ילדים
 
 
לפרטים נוספים:
שם:*
טלפון:*
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
 
 

עיצוב חדרי תינוקות 

עיצוב חדרי תינוקות הוא לא פעם משימה מרגשת מאוד, במיוחד כאשר מדובר בהורים טריים אשר מעצבים את חדר התינוקות שלהם לכבוד ילדם הראשון. גם הורים מנוסים יותר לא פעם מוצאים את עצמם מתרגשים מאוד כאשר הם מכינים את חדר התינוקות בבית טרם הלידה וכאשר הם מעצבים את חדר התינוקות ומכינים אותו לכבוד התינוק אשר עומד להצטרף לחיק המשפחה. עיצוב חדרי תינוקות הוא ללא ספק דבר מרגש וסנטימנטלי והורים רבים משקיעים בעיצוב חדרי תינוקות מתוך מחשבה להפוך את אותה הפינה או את אותו החדר בבית למקום נעים עבור התינוק ועוד יותר עבור ההורה. התינוק אמנם לרוב צעיר מדי כדי להתרשם מהעיצוב אך עצם הפעולה עצמה של עיצוב חדרי תינוקות ועצם ההשקעה של ההורים בהכנת הבית לכבודו של התינוק היא הדבר המשמעותי. התינוק, כך סביר להניח, לא יתרעם אם ייצבעו את חדר התינוק שלו בצבע כחול בהיר או בצבעים רכים של כתום.

עיצוב חדרי תינוקות יש לשים לב על הבטיחות של החדר ויש לשים לב לאיכות הרהיטים בחדר. חשוב מאוד לקנות רהיטים בטיחותיים ולהכין את חדר התינוק כך שהתינוק לא יוכל להגיע אל שקעי החשמל וכך שחלילה התינוק לא ייפול מהרהיטים או לא ייפגע מהם בשום צורה. עיצוב חדרי ילדים ותינוקות הוא הרבה יותר מרק עיצוב החדר מבחינה חיצונית אלא ממש הכנה של החדר לכבודו של התינוק.

עיצוב חדרי תינוקות ניתן לבצע לפי המין של התינוק. ישנם הורים אשר בוחרים עיצוב ורדרד לתינוקות בנות ובוחרים עיצוב בצבעים אחרים, כמו כחול או ירוק, עבור תינוקות ממין זכר. הורים אשר לא רוצים לעצב את חדר התינוק לפי מין התינוק יכולים לבצע עיצוב חדרי תינוקות בצבעים שלא נחשבים מגדריים, למשל, עיצוב בצבעים בהירים יותר ובצבעי פסטל רכים שאינם מזוהים עם אף מין. ניתן לשאוב השראה ממגוון מגזינים וקטלוגים עבור עיצוב חדרי תינוקות